Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~pyskaa | użytkownik

imię i nazwiskoPatrycja adresPionki zarejestrowany11.05.2007 @13:22:23 ostatnio na stronie23.01.2011 @06:56:25

zajrzyj w mą duszę
i czytaj
niewidzialne
myśli,
marzenia,
lęki
i nie mów że nic nie widzisz
tam jestem ja cała
niewidzialna,
inna..



dziękuję za dedykację http://www.digart.pl/praca/1770581/kolejne.html od Madlen89



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu1371922
digarty42 komentarze921 posty na forum0

komputer / sprzęt
Nikon D70s + NIKKOR AF 28-80mm + Nikkor AF 70-300mm, Sony w55

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~madlen89    03.05.2008 @22:09:37
to napisz mu, ze ja czekam i ze on wie na co a ja mykam do ksiazek buzka *
_______
Wake me up... before you go..
~madlen89    03.05.2008 @22:08:02
nie juz nie ) ide sie uczyc :P
_______
Wake me up... before you go..
~palolcia89    01.05.2008 @13:45:44
heh, mi tez czasem się tak zdarza, ale zdjecie, tak czy siak, jest bardzo ładne
_______
Jeśli oceniacie moje digarty, oceniajcie szczerze. krytyka nie boli, krytyka uczy!
Zapraszam do siebie i pozdrawiam
~maciejgancarz    30.04.2008 @10:10:09
Heh, kadr klasyczny ale jednak zdjecie nawet mi się podba.
Pozdrawiam
~Barkal    24.04.2008 @17:03:33
Bo masz świetny sprzęt a to makro beznadziejne jest...to i się dziwuje.
_______
Wyłonił się z morskiej toni, tajemniczy, zły, wolny od świata złudzeń...
~macieqt    24.04.2008 @15:19:35
dziękuje i pozdrawiam

ps. poobserwuje jeśli można
_______
~madeinpolska    22.04.2008 @22:21:02
Witamy w grupie :P
_______
nie dziękuj za komentarze, lepiej oceń moje zdjęcia
~odi614    22.04.2008 @21:57:10
Słodziutka prawda...
_______
Nie dziękuj za ocenę poświęć kilka chwil i oceń moje prace.
ZAPRASZAM ... http://www.odi614.digart.pl
~erektor    20.04.2008 @23:00:58
kiedy coś nowego ?
_______
krytykujesz? uzasadniaj!
~erektor    15.04.2008 @20:46:51
dziękuje :D
_______
krytykujesz? uzasadniaj!
~gosq    13.04.2008 @08:31:04
dzięki
~madeinpolska    12.04.2008 @11:52:39
aaa... to juz chyba wiem w ktorym miejscu to jest ;P
_______
nie dziękuj za komentarze, lepiej oceń moje zdjęcia
~bandae    12.04.2008 @09:42:41
dzieki
~JaTanczeANieboGra    05.04.2008 @19:16:52
ano szkoda, ale Karolka skakała to ciężko było wszystko ująć w kadrze:D
_______
antropolożka
~yacekwaw    05.04.2008 @16:49:51
No coz, bywa i tak
_______
Nie istnieją reguły opisujące dobrą fotografię, są tylko dobre fotografie. Ansel Adams (1902 - 1984)
~yacekwaw    05.04.2008 @16:46:28
Pięc minut i bym to zlikwidowal a tak psuje kadr
_______
Nie istnieją reguły opisujące dobrą fotografię, są tylko dobre fotografie. Ansel Adams (1902 - 1984)
~kinguuula    05.04.2008 @16:34:27
ale Ty masz piękne zdjecia. w zyciu nie dojde do takiej perfekcji. no ale cóż.
_______
więc chodź pomaluj mÓj świat_
~rozalka89    05.04.2008 @16:32:04
dzięki :0 no, te przepalenie też mi nie leży, ale nie wiedziałam co z nim zrobić pozdr
~Paulina001    05.04.2008 @16:28:16
dzieki, dzieki=]
_______
Wolność!... Kocham i rozumiem, Wolności - oddać nie umiem!

Zapraszam do grup: http://www.digart.pl/grupy/9320/Znad_uszu_konia oraz http://www.digart.pl/grupy/14194/Milosnicy_ogrodow/
~odi614    03.04.2008 @22:37:47
Sorki ale kolega chciał być ... że tak powiem anonimowy i to rozmycie właśnie dla tego...
_______
Nie dziękuj za ocenę poświęć kilka chwil i oceń moje prace.
ZAPRASZAM ... http://www.odi614.digart.pl
~wkarolcia    01.04.2008 @19:40:16
Hihi, dzięki za komentarz, bez oceny
Pozdrawiam również
_______
Co obchodzi cię, jak korzystam z szaleństwa - bez czy w pasach bezpieczeństwa...
~zbigert    01.04.2008 @03:02:11
dzięki
~Smerfetka1    31.03.2008 @17:20:20
dzięki za ocenę
~pawelzupa    30.03.2008 @10:49:39
miło mi to czytać
~erektor    28.03.2008 @22:49:25
nic nie poradzę że głębia ostrości an fotkach makro jest taka krótka
_______
krytykujesz? uzasadniaj!
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt